Sunday 18 December 2011

Sayang harta benda saya.. =)

Salam  korang.. tadi saya cerita tentang craft saya...tapi sekarang... harta... weee......
korang mesti nak taw ape tu kan...nie dia...
    sebelah kanan dompet DOMO saya.. =) sayang sangat dompet tuh.. :)sebelah kiri..
   telefon saye.. heee.... miskin sahaja saya..pakai telefon macam tu je.. hehehe :)
                                       
               hah... nie selipar.. angry birds kesayangan saye.... (:                        

 Korang mesti sayang kucing korang kan.. heee saye pun... ade beberapa sesi saya bergambar dengan
kucing saya.. :) korang mesti nak tengok kan.. ini dia... =)
                              sayangggggggg... dye.... heeeeee.... tengok saye cium dye smpai
                              muke dye macam tuh huhu.. :)
                               kite buat muke.. hehehehe :) cute tak saye buat muke.. hehehe :p
                             


                             peluk dye kemas-kemas tak nak lepas...weeee...............
       heeee sekian sahaja...=) siapa yang pnyer harta benda yang dye sayang... jaga elok-elok
      taw... ^____^

4 comments: